Allahım Allahım saat ne ara dokuz buçuk oldu ben eve geleli ne ara iki buçuk saat oldu yok yok olamaz filmlerdeki gibi zaman kayması yaşıyorum sanırım yemek yiyip kitap okudum hiç bişi yapmadım ben ne ara bitti gün daha ben bir de bu gece erken yatayım yarın kalkarken zorlanmayım diyordum.
Haliyle insan 6 buçukta kalkınca biraz zor oluyor uyanmak. Horoz bile ötmez o saatte. Evde geçirdiğim vakit böyle zırt diye geçerken nası erken yatayım ben ama uyuyamayınca da mezardan kalkmış gibi gidiyorum yarın zaten tiyatrodayım hiç uyuyamayacağım valla afakanlar bastı. saatler de geri alınmadı ya iyice gün ağarmadan çıkıyorum yola o daha da işkence oluyor bu işte bir yanlışlık var gibi hissediyorsun. Ben en iyisi uyuyayım çok çabuk geçen akşamın yasını tutayım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Friends

Öylesine

Kim ki Bu TED