Müfettişler Tiyatro Oyunu

Haftasonu geldiğine göre pc başına kurulup bu haftaki oyun hakkındaki görüşlerimi yazabilirim. Bildiğin çakma eleştirmen oldum ama yapacak bir şey yok istemeyen okumaz.

Müfettişler prömiyerini 4 Kasım tarihinde Küçük Tiyatro'da yaptı. Melih Cevdet Anday'ın yazdığı oyun , yazarın doğumunun 100. yılı olması sebebiyle sahnelenmiş.


Geçmişiniz müfettişler tarafından sorguya çekilseydi ne olurdu? Geçmişin yükünden kurtulup mutlu olup olunamayacağı oyunun konusuydu.

Bu sene gittiğimiz dördüncü oyun olan Müfettişleri diğer üçünün aksine ben beğenmedim. Bana hitap etmedi belki de bilmiyorum ama oyun boyu sıkılıp saate baktım.

Önemli bir yazarın oyunu gidip severseniz yorum bırakmayı unutmayın belki ben anladım oyunu...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Friends

Öylesine

Kim ki Bu TED