Kitap Hırsızı Markus Zusak

Aslında okumayacaktım çünkü beni çok üzeceğini ağlatacağını biliyordum ama dayanamadım sonunda bir gün kitapçı da arkadaşımı beklemek için oyalanırken kitabı aldım.

Yazlığına gelene kadar da okumadım çünkü kesintisiz bir şekilde kitaba odaklanmak istedim. İşe gidip gelirken bunu yapmam zordu ve kitabı bölük pörçük okuyunca etkisini kaybediyor bence.


Kitap daha ilk sayfadan beni sardı çünkü hikaye anlatıcısı olarak benim hoşuma giden bir karakter seçmiş( spoiler vermeyim ). Kitap Hırsızının hikayesini okudukça  diğer karakterleri sevdim benimsedim onlarla gülüp ağlamaya başladım ( tam istediğim gibi kitap dünyasının içine girmiş oldum). Anne Frank'ın Hatıra Defterini okur gibi çok hüzünlendim içim gitti ama iyi ki de alıp okumuşum.O kadar hüzünlü olmasına rağmen dili çok akıcı veeğlenceli . Tatil biter bitmez filmini de izleyeceğim:).

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Friends

Öylesine

Kendime notlar