Friends

Bir süredir tiyatroya gidemiyorum o yüzden sevdiğim dizileri yazmaya karar verdim çünkü şu hayatta kafamı dağıtmak için en güzel yollardan biri dizi izlemek. Buna da en sevdiğim dizi ile başlamak istedim
                         

Hastalıkta sağlıkta, iyi günde kötü günde, yoksullukta bollukta izlenecek dizidir benim için Friends. Tam dediğim gibi kötü bir dönemde bir ayrılık sonrası izlemeye başladım ve beni o kötü ayrılıktan bu dizi kurtardı :D 
                       

Bir kere karakterler süper onları oynayan oyuncular çok başarılı bir iş yapmış senaryo da başarılı zaten Friends'ten sonra çekilen bütün arkadaşlık dizileri onun kopyası şeklinde yani anlayacağınız arkadaş grubu dizilerinin klasiği. Kült bir dizi haline gelmiş bir sürü hayranı vardır. Devam filmi çekilmesi için çok yalvarılmasına rağmen çekmediler. Dizi yirmi dakikalık bölümlerden ve 10 sezondan oluşmaktadır ama emin olun yetmiyor on sezon:).
                      

Dizi 3 kız 3 erkek olmak üzere bir grup arkadaşın başından geçen olayları anlatmaktadır. Ama bunlar 
günlük olaylardır yeni yıl Şükran günü aşk iş yeri kovulma gibi basit temalarınişlese de karakterlerin tepkileri ile eğlenceli hale gelmektedir. Özellikle karakterleri tanıdıktan sonra bol kahkahalı bölümler sizleri bekliyor.
                       

Bu dizinin en çok sevdiğim yanı başrol olmaması 6 karakter de başrol de hepsine farklı yerlerde odaklanılıyor hiç biri arka planda kalmıyor. Ara ara hepsini sevip hepsine gıcık olabiliyorsunuz. ( ben on sezon boyunca ergen gibi Chandler'a aşık oldum o ayrı)

Benim gibi dizi bittikten sonra kamera arkasını çekim hatalarını izleyebilirsiniz onlarda dizi kadar eğlenceli.
                        

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Öylesine

Kendime notlar