Suyun altında

Hafta içi suyun altındaymış gibi geçiyor nefesimi tutmuş kendimi sıkıyorum ne zamanki haftasonu oluyor o zaman kafamı sudan çıkartıp nefes alıyorum. Cumartesi sabahı hava nasıl nasıl olursa olsun aydınlık ve güzel bir güne uyanır gibi uyanıyorum
pencereyi açıp temiz havayı içime çekiyorum bir şehirde ne kadar temiz olabilirse tabi. Evde herkes uyurken ben kendimi dışarı atıyorum kulaklığımı takıp sonra ver elini Tunalı. Seğmenlere ya da Kuğulu'ya kadar yürüdükten sonra kahvemi alıp bir köşede kitabı okuyorum ve eve dönüyorum biraz etrafı toparlayıp bütün haftasonumu keyif çatmaya ayarlıyorum ki haftaiçi nefessiz kalmayayım kendimi yenilemiş kitaplarımı okumuş, dizilerimi ve filmlerimi izlemiş ,dinlenmiş bir daha ki haftaya hazır olayım. Mutlu haftasonları!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Friends

Öylesine

Kendime notlar