Tongue Fu

90 ya da öncesi bir kuşaktansanız bilirsiniz biz bir dönemi karate ve kung fu filmleri ile geçirdik Jackie Chan, Bruce Lee, Karate Kid az mı izledik tuğla kırma sahneleri ,çekirgeleri filan.

O filmlerde hep dövüşmeyi öğrenmek isteyene önce bir ton şey yaptırırlar cam sildirirler, ev süpürtürler saldırganca dövüşmeden önce sakin ve barışçıl davranıp sonra kendini savunmayı öğretirler .

Niye mi bunları anlattım bu kitap tam da öyle de ondan.
Tartışmalar da daha iyi cevaplar verebilmek için aldım bu kitabı ama tam da o filmler gibi oldu ustaca karşıdakini savuşturmayı karşıdakilerle nasıl iyi geçineceğimizi bazı kelimelerin insanların üzerindeki etkilerini anlatıyor kitap. Kitabı bir yıl önce instagramda gördüm ancak daha geçenlerde bir kitapçıda görünce alabildim.

Kitap güzel akıcı bir dil ile yazılmış. Yazar bu konuda bir çok eğitim ve seminer verdiği için buradaki katılıcımların deneyimlerinden örnekler vermiş , sorulan  soruları ve cevaplarını da yazarak okurun kafasındaki soru işaretlerini de gidermiş. 

Bence herkesin okuması gereken kitaplardan seçtiğimiz kelimelerin cümlenin anlamını aynı kalsa da karşıdaki insan üzerindeki etkisinin nasıl farklı olduğunu görüyoruz kitapta . 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Friends

Öylesine

Kendime notlar