Kendime notlar


Bahar geldiğinden midir nedir içimde acayip bir değişim isteği var. Üzerimdeki şu hantallıktan silkinip kendimi bir yenileme ihtiyacındayım. Hoş havalar inatla gri ve yağmurluyken benim burada bahar geldi doğa ana tekrar başlıyor yaşasııın demem biraz garip oldu ama olsun oraları karıştırmayalım sonuç olarak nisana 3-5 gün kaldı kazma küreğimizi yaktık, ağaçlar çiçek açtı , böcekler çıktı bla bla dünya yeniden doğuyor anacım.




Benim de bu süreçte kazık gibi durmam olmaz bir şeyler yapmam lazım. Önce yaşadığım ortamı temizledim. hem iş hem evde kullanmadığım gereksiz bir kısım eşyadan kurtuldum (hala var ama parça parça atıyorum, ilk başta atamadığınızı daha sonra kolayca atabiliyorsunuz). Biraz "Mutluluk Projesi" kitabındaki yolu izledim yani. İkinci olarak sporu bırakma kararımdan vazgeçtim. Neymiş bir yararını görmemişim! Sanki evde oturmamın çok yararını gördüm! Onun yerine kendimi sporda daha çok zorlamaya karar verdim makinelerin ayarlarını güçlendirip hızlandırıyorum artık. Yorulduğumu , ter attığımı hissetmeden çıkmıyorum o salondan. Şu an tek sıkıntım spora sadece hafta sonu sabahları gidiyorum ama hafta içi bir akşam evde video ile spor yaparak onu da çözmeyi planlıyorum ( salon çok kalabalık oluyor hiç gitmek istemiyorum hafta içi akşam.)


Sporu hallettik, gelelim beslenmeye. Bu konuda gerçekten rezaletim pis boğazım, abur cubur desen havalara atıp içinde yuvarlanıyorum resmen , seçimlerim hep sağlıksız çöp. Hatta alkali beslenme ile ilgili bir kitabı okuduktan sonra iki ay boyunca yemek yiyemedim çünkü kadın her yediğime çöp demiş tiksindim e . Neyse sayesinde 7 kilo verdim sağolsun :D. Şimdi  daha çok yoğurt ve meyve yemeye çalışıyorum sağlıksız atıştırmalıklardansa. Ayrıca pakette satılan ceviz, fındık, kuru meyveler ile destek sağlıyorum. Öğlen karbonhidratları gömmektense et ile sebzeleri yiyorum. Tabi ki bunları mükemmel şekilde yapmıyorum arada çok falso veriyorum (özellikle çikolata ve white chocolate mocho'lar ile) ama adım adım sağlıklı tarafa kayıyorum.

Son klasik değişiklik adımım bütçe oldu. Bunda da tam bir utanç içindeydim çünkü bir para biriktirme özürlsüyüm. Şu çalıştığım yıllara bakıp da kenara 3-5 bir şey atmamam rezaletti. Neyse 2017 başında karar aldım bu sene para biriktiriyorum hem de önceki yılların da acısını çıkaracak şekilde biriktircem dedim. Tamam belki önceki yılların acısını çıkartamadım ama hayatımda ilk defa kenara düzgün bir miktarda para koymaya başladım. Koydukça bu duygu hoşuma gitti saçma sapan şeylere para vermektense o paranın istediğimde kullanılmak üzere yanımda olması hoşuma gitti.


Evet bunlar olanlar bir de olmasını istediklerim var hayatımda. Bir kere cildime saçıma başıma daha özen göstermek istiyorum arada bakım maske ile toparlanmak. Kıyafet dolabımı yavaş yavaş yenilemek, giyilmeyenleri ihtiyacı olanlara vermek, sırf arşiv diye sevmediğim kitap ve filmleri istiflemekse onlardan da kurtulmak istiyorum. Takı ve makyaj malzemesi almayı bıraktım. Bir süre kitap almayı bırakmak istiyorum. Biriktikçe sadece yeni aldıklarımı okuyorum eskiler bir köşede kaldılar. Ve daha çok gezmek istiyorum. Bulunduğum şehirden arada çıkmamak bana hiç iyi gelmiyor.

Herhalde en uzun yazım bu oldu. Tüm bunları kendim için yazdım geriye dönüp baktığımda ilerlediğimi değiştiğimi görmek istiyorum ara ara da yazacağım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Friends

Öylesine