yazıyooor yazıyooor





Bu blogu açtığımda kendime bir sebep çok aradım. Niye açtım burayı? İstediğim için tamam ama niye istiyordum? Öncellikle yazı dilimin gelişmesini istiyordum. Sosyal medya bu kadar yürümüş giderken herkes bir yerlere bir şeyler yazıyor elbet. Bunları okurken yanlışları, kötü yazımları görüp görüp acaba ben nasıl yazıyorum ki dedim. Milleti beğenmiyorum ama ben çok mu iyiyim sanki. Ben de her yetenek gibi yazı yazmanın da pratikle gelişeceğine inandım ve yazmaya başladım. Blogun başında çok tereddüt ettim o ayrı :
Ne yazsam?
Nasıl yazsam?
Konuşur gibi mi resmi mi?



Sırf burası için " Her Şeyin Başı Blog" diye bir kitap okudum ( çok da eğlenceli, güzel bir kitap bu arada). Şimdi bir şeyler oturmaya başladı, Ben rahata verdimve artık  içimden gelenleri yazıyorum. Doğal olsun diye olabildiğince cümleler üzerinde düşünmeden yazıyorum tabi klavye hızım bir yere kadar yetişiyor :D.




Bu kadar kitap okuyan bir çok yazarın yazdıklarından cümlelerinden etkilenirken yazamamak , iki kelimeyi bir araya getirememek olmazdı bence. Zamanla daha iyi olacağım umarım:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Friends

Öylesine

Kendime notlar