Eleanor & Park -Rainbow Rowel

Kitap hangoverı diye birşey gerçekten var mahvetti bu kitap beni ağlamam dursun kafam dağılsın diye saçma sapan şeyler izledim böyle konuşuyorum ama yanlış anlamayın kitap çok güzeldi ama ne anlatıyor derseniz ben gene anlatmak taraftarı değilim çünkü olay kitabı değil bu duygu kitabı size ilk aşkın duygularını tekrar hissettiriyor hele siz de ilk aşkınızı ondan ayrılırsam mahvaolurum o benim herşeyim şeklinde damardan yaşadıysanız hele :D merak etmeyin kitap damar değil ama gerçekten duygu yüklü aynı zamanda komik eğlenceli hüzünlü. hala etkisindeyim kitabın sanki ben yaşadım tüm o olanları okuyun güzel elinizden bırakamayacağınız bir kitap arıyorsanız mutlaka okuyun.
                         

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Friends

Kendime notlar

Öylesine