Her Şeyin Başı Blog

Blog mu açmak istiyorsunuz kararsız mısınız ya da benim gibi açtınız ama ehliyeti alıp trafiğe çıkmaya korkan biri gibi kendi köşenizde mi oturuyorsunuz?  O zaman bu kitabı mutlaka okuyun. Uzun zamandır blog konusunda kendime güvenim yoktu ve kendime için güvenmek o konu hakkında bilgi edinmeliydim o yüzden bu kitabı seçtim.



Kesinlikle çok eğlenceli bir dille yazılmış kullanım kılavuzu gibi. A'dan z'ye bloglar hakkında ne bilmek istiyorsanız size öğretiyor. Yazarın kendisi de uzun zamandır blogger olduğu için kendi deneyimlerini de paylaşıyor. Yazmak istediğiniz blog doğrultusunda size yapmanız gerekenleri anlatıyor. Samimi bir dille yazdığı için sanki bir arkadaşınız size anlatıyor  gibi bir havası var kitabın. Tüm ay herkesin blogu var benimkini kim görecek korkusu geçti. Kitabın sonunda önde gelen blogger ile yaptığı röpartajlar sayesinde bu tarz korkulardan iyice arınıp sizi hevesle bloglamaya hazır hale getiriyor kitap.




 Kitabı okuduğumdan beri içimde bir heyecan blogumdan çıkmıyorun bazı yazılarımı tekrar düzenliyorum yeni öğrendiklerimi uygulama çalışıyorum , blogumu açıp açıp değiştiriyorum aa bak şöyle bir şey de varmış diye tüm ayarları dürtükledim. İçeriği çok değişmese de kategoriler ekleyip bir kaç değişiklik yaparak kendimce yeni bir adım atmış oldum. İçime sinmeyen yazıları çıkardım. blogum için ikinci bir başlangıç oldu.

Ben kitabı 48 saat içinde bitirdim, akıcı, samimi, esprili dili ile blog yazdığım sürece baş ucu kitabı olacak benim için. 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Friends

Öylesine

Kendime notlar